Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İstanbul-Sofya Ekspresi’nin 2024 yılı aralık ayı itibariyle 37 bin yolcuya hizmet verdiğini açıkladı. Uraloğlu, “Avrupa’ya açılan kapımız olan bu ekspres ile tarih, kültür ve doğayı buluşturuyoruz” dedi.