Bakan Uraloğlu: Raylı sistemler için 500 milyon TL’lik destek paketi açıklayacağız

Bakan Uraloğlu: Raylı sistemler için 500 milyon TL’lik destek paketi açıklayacağız

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, son 23 yılda demiryollarına yaklaşık 64 milyar dolarlık yatırım yaptıklarını açıkladı. Raylı sistemler için gelecek ay açıklanacak 500 milyon liralık bir destek programını hayata geçireceklerini belirten Bakan Uraloğlu, “Hayata geçirdiğimiz projeler, uluslararası yük ve yolcu taşımacılığında Türkiye’yi vazgeçilmez bir aktör konumuna yükseltmiştir.

Whatsapp
Yüksek Gümrük Müşavirliği
Yüksek Gümrük Müşavirliği
Merhaba!
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
1